Nezařazené

Všichni máme stejnou zkušenost

Máte jeden sen. Je to sen o dokonalém servisu. Sníte o tom, že firmy, které když něco svým zákazníkům slibují, tak to také dodrží. A pokud to nedodrží, tak alespoň budou považovat za samozřejmé, že Vám vrátí peníze a to s patřičnou omluvou. A to bez ohledu na to, zda to budou společnosti soukromé anebo státní. A o tom sníte naprosto pokaždé, kdy využíváte poštovních služeb. Ale o tom jistě nemusíte zdlouhavě hovořit, protože jste si jistá, že naprosto každý člověk, který kdy odesílal nějaký balíček, ví moc dobře, o čem mluvíte.

Musí to jít i lépe

Neznáte totiž zatím nikoho, kdo by si alespoň jednou nestěžoval. A vůbec těch, kteří jsou nuceni si stěžovat naprosto pokaždé, je opravdu hodně. A není divu. Pozdní doručení, doručení poškozeného balíku anebo poničeného obsahu zásilky, složité odesílání, neochotný personál, dlouhé fronty, drahé poštovné, a bůh ví, co ještě dalšího by se našlo. Takže není divu, že Vaším snem jsou dokonalé kurýrní služby. Zvláště když kvůli své práci běháte odesílat pracovní zásilky dnes a denně.